Як виправити помилку «TIFF only» на фотокамері Olympus

Якщо на екрані відображається повідомлення «TIFF only», скористайтеся одним із запропонованих методів вирішення цієї проблеми. Цей посібник допоможе вам виправити помилки пов’язані з об’єктивом, пам’яттю та блоком живлення чи системою вашої камери Olympus.

Як виправити помилку «TIFF only» на фотокамері Olympus

Як виправити помилку «TIFF only»

Як виправити помилку «TIFF only» на фотокамері Olympus

Повідомлення з помилками можуть з'являтися на вашому фотоапараті з різних причин - несправність карти пам'яті, об'єктива або самої фотокамери.

Видалення фотографій на фотокамері Olympus

  1. Використовуйте програму для відновлення даних:

    В результаті неправильного використання фотоапарата або карти пам'яті, а також інших ненавмисних дій, фотографії на карті пам'яті можуть бути пошкоджені або загублені.

    Відновіть втрачені або пошкоджені файли за допомогою програм для відновлення файлів. Проскануйте карту пам'яті за допомогою Hetman Partition Recovery і відновите виявлені файли (фото або відео) в тому вигляді, в якому вони будуть відображені в попередньому перегляді.

    Інструмент відновлює файли з будь-яких пристроїв, незалежно від причини втрати даних.

    Ви можете безкоштовно завантажити програму, що б переконатися в можливості відновлення файлів. Для знайомства з програмою читайте керівництво.

    Olympus: Відновлення даних після «TIFF only»
    Перейти до перегляду
    Відновлення фотографій з HDD комп'ютера або ноутбука після видалення, форматування

    Відновлення фотографій з HDD комп'ютера або ноутбука після видалення, форматування

Помилка карти пам'яті

Якщо повідомлення «TIFF only» пов'язано з помилкою карти пам'яті фотоапарата Olympus, виконайте наступне:

  1. Підключіть карту пам'яті:

    У цифрових і дзеркальних фотоапаратах фото і відео файли зберігаються переважно на карту пам'яті. У разі, якщо карта пам'яті не підключена до фотоапарата він може видавати помилку.

    «TIFF only»: Підключіть карту пам'яті Olympus

    В такому випадку підключіть карту пам'яті до фотоапарата або, в разі якщо вона підключена, переконайтеся в правильності її підключення.

  2. Вимкніть і знову підключіть карту пам'яті:

    При виникненні пошкоджень карти пам'яті, вимкніть її від фотоапарата. Перед цим не забудьте вимкнути фотоапарат. Після того, як карта пам'яті буде вилучена з слота переконайтеся, що її контакти не пошкоджені і не забруднені.

    «TIFF only»»: Вимкніть і знову підключіть карту пам'яті Olympus

    Повторно вставте карту пам'яті в відповідний слот фотоапарата.

  3. Розблокуйте карту пам'яті:

    Переконайтеся в тому, що карта пам'яті не заблокована. Важіль блокування картки пам'яті (для SD карт) повинен знаходитися в положенні «Розблоковано».

    «TIFF only»: Розблокуйте карту пам'яті Olympus

    В іншому випадку, якщо карта розблокована і має місце помилка, що сигналізує про її блокування - відформатуйте карту пам'яті.

    Перейти до перегляду
    Как снять защиту от записи с USB флешки, карты памяти SD, Micro SD или диска

    Как снять защиту от записи с USB флешки, карты памяти SD, Micro SD или диска

  4. форматування картки пам'яті:

    Якщо відключення і повторне підключення карти пам'яті не дало результату - відформатуйте її. Перед форматуванням носія переконайтеся, що всі файли з неї скопійовані на інший носій, так як форматування видалить всі файли з карти пам'яті.

    Якщо форматування здійснити неможливо, значить карта пам'яті вийшла з ладу і її необхідно замінити.

    Перейти до перегляду
    Флешка не работает с автомагнитолой, телевизором, TV приставкой, камерой, видеорегистратором

    Флешка не работает с автомагнитолой, телевизором, TV приставкой, камерой, видеорегистратором

  5. Знімайте фото або відео в меншому дозволі:

    Якщо під час зйомки камера зупиняє процес запису або збереження і видає повідомлення про помилку, то це може сигналізувати про недостатню швидкості читання / запису карти пам'яті. Швидкість читання / запису карти пам'яті може бути невисокою як в результаті перегріву фотоапарата, так і невисокою швидкістю роботи встановленої виробником.

    В такому випадку, рекомендується зменшити дозвіл знімаються фотографій або відеороликів.

  6. Очистіть або замініть карту пам'яті:

    Фотоапарат може видати помилку в разі заповнення внутрішньої пам'яті фотоапарата або карти пам'яті. Налаштуйте в меню фотоапарата збереження файлів на карту пам'яті, якщо встановлено збереження у внутрішню пам'ять фотоапарата. Перенесіть файли з карти пам'яті на комп'ютер або очистіть її для подальшої роботи.

    «TIFF only»: Очистіть або замініть карту пам'яті Olympus
  7. Протестуйте карту пам'яті з іншим пристроєм:

    Якщо карта пам'яті не визначається фотокамерою, підключіть її до іншого фотоапарата або пристрою, щоб переконатися в її працездатності.

  8. Використовуйте сумісну з фотоапаратом карту пам'яті:

    Фотоапарат може видати помилку в разі установки несумісною з фотокамерою карти пам'яті. Замініть картку на сумісну з цією камерою, відповідно до рекомендацій виробника.

Помилка об'єктива

Якщо повідомлення «TIFF only» пов'язано з помилкою об'єктива фотоапарата Olympus, виконайте наступне:

  1. Вимкніть і знову підключіть об'єктив:

    Вимкніть об'єктив від фотоапарата і переконайтеся в цілісності і чистоті його металевих контактів, а також контактів об'єктива на фотоапараті.

    «TIFF only»: Вимкніть і знову підключіть об'єктив

    У разі якщо повторне підключення об'єктива і чистка контактів не зняли помилку то, можливо камера потребує ремонту.

  2. Переконайтеся в сумісності об'єктива і фотоапарата:

    Помилка об'єктива може бути результатом підключення моделі об'єктива, несумісною з фотоапаратом. Переконайтеся в сумісності моделі фотоапарата з моделлю об'єктива відповідно до рекомендацій виробника.

  3. Вимкніть та увімкніть фотоапарат знову:

    Фотоапарат може давати помилку в зв'язку з блокуванням або заклинювання об'єктива під час його транспортування. З якоїсь з причин блокування може не відключитися.

    Якщо фотоапарат повідомляє про наявність помилки об'єктива, вимкніть його і знову увімкніть його.

  4. Оновлення прошивку фотоапарата:

    Помилка об'єктива фотоапарата може виникнути в зв'язку з необхідністю оновлення прошивки. Перевірте на сайті виробника камери наявність оновлень прошивки і обновіть її в разі наявності.

Пошкодження або помилка файлів

Якщо повідомлення «TIFF only» пов'язано з помилкою пошкодження цілісності файлів на фотокамері Olympus, виконайте наступне:

  1. Скопіюйте файли на комп'ютер і відформатуйте карту пам'яті:

    Якщо фотоапарат не може прочитати файли, скопіюйте їх на комп'ютер і спробуйте прочитати або відновити з його допомогою. Після цього відформатуйте карту пам'яті.

    Можливо фотографії або відео зняті іншим фотоапаратом і не можуть бути прочитані на цій камері.

  2. Підключіть до фотоапарата іншу карту пам'яті:

    У разі якщо камера повідомляє про помилку в зв'язку з пошкодженням файлів, і форматування карти пам'яті не приносить потрібного результату, підключіть до фотоапарата іншу робочу карту пам'яті.

    Якщо помилка більше не буде доступний широкому, то має місце вихід з ладу або пошкодження карти пам'яті. Якщо помилка повториться - це ознака більш серйозних проблем, для вирішення яких краще звернутися в сервісний центр.

  3. Спробуйте зробити знімок ще раз:

    У разі якщо фотокамера не може закінчити процес збереження або компресії знімка, видаючи при цьому помилку, спробуйте зробити знімок ще раз. Можливо необхідно змінити формат файлів фотографій або має місце збій однієї з функцій обробки.

  4. Розблокуйте файл, який відзначений як «Тільки для читання»:

    Якщо за допомогою фотоапарата не виходить видалити фото чи відео файл, він може бути відзначений як «Тільки для читання». Зайдіть у властивості файлу і приберіть галочку з атрибута "Тільки для читання" за допомогою комп'ютера або меню фотоапарата (якщо це передбачено виробником).

    «TIFF only»: Розблокуйте файл, який відзначений як «Тільки для читання»

Помилка живлення

Якщо повідомлення «TIFF only» пов'язано з помилкою харчування фотоапарата Olympus, виконайте наступне:

  1. Вимкніть і знову підключіть батарею:

    У разі помилки пов'язаної з харчуванням фотоапарата, вимкніть і витягніть батарею (або акумулятор). Переконайтеся, що батарея була підключена до камери правильно. Переконайтеся, що модель батареї відповідає моделі фотоапарата. Переконайтеся, що контакти батареї не пошкоджені і не забруднені. Якщо попередні дії не принесли результату, може мати місце вихід батареї з ладу.

    «TIFF only»: Вимкніть і знову підключіть батарею
  2. Зарядіть батарею:

    Деякі дії з фотоапаратом здійснюються з високим споживанням ресурсу батареї. У разі необхідності, наприклад, очищення сенсора цифрового фотоапарата потрібно повна зарядка батареї. Якщо камера визначить недостатність заряду батареї для даної дії, камера повідомить про помилку, пов'язаної з недостатнім зарядом батареї. В такому випадку необхідно зарядити батарею.

  3. Охолодіть батарею:

    У разі перегріву батареї фотоапарата, вона може припинити заряджатися, сигналізуючи про це миготінням лампочки зарядки акумулятора. В такому випадку дайте можливість батареї остудитися до нормальної температури і переконайтеся в тому, що її контакти не забруднені.

Загальна або Системна помилка

Якщо повідомлення «TIFF only» пов'язане із загальною системною помилкою фотоапарата Olympus, виконайте наступне:

  1. Вимкніть і знову увімкніть його фотоапарат:

    Якщо фотоапарат повідомляє про наявність загальної або системної помилки, вимкніть його і знову увімкніть його.

    У разі інтенсивної роботи фотоапарат може перегріватися. Зачекайте поки він охолоне до нормальної температури, після чого включіть його.

  2. Перезавантажте фотоапарат:

    Для перезавантаження фотоапарата вимкніть його, витягніть карту пам'яті і відключіть батарею. Зачекайте протягом 15 хвилин і зберіть фотоапарат в зворотному порядку. Якщо помилка не зникла, то можливо камера потребує ремонту.

    «TIFF only»: Перезавантажте фотоапарат
  3. Замініть або замініть внутрішнє джерело живлення:

    Загальна або системна помилка може бути результатом розряду внутрішньої батареї фотоапарата (що відповідає в тому числі за установку часу і дати камери).

    «TIFF only»: Перезарядіть або замініть внутрішнє джерело живлення

    У такому випадку потрібно провести заміну або зарядку внутрішнього джерела живлення (в залежності від формату даного джерела живлення).

  4. Перенесіть фотографії на комп'ютер:

    У разі якщо фотографії на карті пам'яті були зроблені іншим фотоапаратом, їх перегляд може супроводжуватися помилками. Це пов'язано з тим, що даний фотоапарат не може відобразити такі фотографії в повному розмірі і відображає тільки їх ескіз.

    Перенесіть фотографії на комп'ютер для перегляду їх в повному розмірі.

  5. Підключіть кабель фотоапарата до комп'ютера або принтера:

    Під час перенесення фотографій з камери на комп'ютер або друку їх з фотоапарата на принтері, може виникати помилка підключення.

    Переконайтеся в правильності підключення фотоапарата до комп'ютера або принтера. Перевірте щільність з'єднання штекера кабелю фотоапарата і гнізда пристрою. Після цього вимкніть і знову увімкніть його камеру.

Зворотній зв'язок

Ми будемо раді відповісти на будь-яке питання в коментарях!

Коментарі (1)

  • Hetman Software: Data Recovery
    Hetman Software: Data Recovery 17.03.2020 06:31 #
    Якщо у вас є питання по відновленню загублених фотографій з фотоапаратів Olympus, після видалення, форматування або збою, задавайте їх у коментарях!
Опублікувати коментар
User
Залиште відповідь
Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов’язкові поля позначені *

Valery Martyshko

Автор: Valery Martyshko, Технічний письменник

Автор, перекладач та технічний спеціаліст компанії Hetman Software. Має майже десятирічний досвід роботи в IT сфері, який охоплює різні галузі: від ПК з Windows та мобільних пристроїв, до фото та відео обладнання, сигналізацій та систем відеоспостереження, і т.д. Окрім іншого, є також спеціалістом по Android, Windows та Microsoft Office. Є експертом в області відновлення даних, файлових систем, пристроїв зберігання даних, RAID масивів.

Vladyslav Kupriyenko

Редактор: Vladyslav Kupriyenko, Технічний письменник

Редактор статей блогу, автор та ведучий рубрики на YouTube каналі компанії Hetman Software. За освітою: спеціаліст з обслуговування комп’ютерних систем та мереж, вивчав розробку програмного забезпечення. Має досвід роботи в IT сфері, який охоплює різні галузі: адміністрування комп’ютерної мережі та обладнання, контроль та підтримка роботи Інтернет, офісних та спеціалізованих програм. Є фахівцем в області відновлення даних, файлових систем та пристроїв зберігання даних.

Поділися

Питання та відповіді

  • 📀 Програма відновить дані після перевстановлення Windows або скидання комп'ютера до початкового стану?

    Утиліта розроблена для відновлення даних з видалених розділів і заново розбитих на розділи дисків. Виконайте наступні кроки:

    1. Припиніть установку Windows або процес скидання до початкового стану.
    2. Підключіть диск до іншого комп'ютера, якщо ви не можете завантажити операційну систему.
    3. Виконайте 'Повний аналіз' всього фізичного пристрою, щоб повернути дані з раніше видалених розділів.
  • 🖥️ Чи можна отримати доступ до файлів на віртуальному жорсткому диску VMware, Hyper-V, VirtualBox?

    Для підключення дисків *.vmdk, *.vhdx, *.vdi використовуйте меню Сервіс - Монтувати диск.

    Після підключення ви можете вибрати цей диск в програмі, для аналізу та відновлення даних.

  • 💽 В папці Мій комп'ютер не відображається жорсткий диск або зовнішній USB-диск. Як скопіювати файли?

    Програма може проаналізувати збійний пристрій, який відсутній в Провіднику Windows.

    Список фізичних пристроїв розташовано під списком логічних розділів. Виберіть ваш диск і дочекайтеся закінчення аналізу.

  • ⌛ Якщо я заплачу за програму зараз, скільки часу пройде перш ніж я отримаю свої реєстраційні дані?

    Це залежить від способу оплати, який ви використовуєте. Якщо ви сплачуєте онлайн за допомогою своєї кредитної картки або PayPal, ви отримаєте реєстраційний ключ відразу після оплати.

  • 💯 Які фактори успішного відновлення даних?

    Для успішного відновлення даних потрібно відмовитися від використання пристрою до повного повернення необхідних файлів.

    Якщо це зовнішній накопичувач, карта пам'яті або флешка, тоді підключіть його до ПК та проаналізуйте за допомогою програми.

    Якщо дані видалено в результаті форматування системного диска, скидання системи або перевстановлення Windows, то припиніть подальше встановлення системи та програм. Підключіть диск до іншого комп’ютера та виконайте відновлення.

    Відновлені файли потрібно зберегти на іншому диску.

  • ⏱️ Скільки часу потрібно, щоб відновити мої дані?

    Відновлення даних може займати тривалий час в разі роботи з диском розміром більше 1 терабайта. Збійні диски також можуть довго скануватися. Однак в більшості випадків відновлення займає менше 30 хвилин.

Вас вітає асистент Hetman Software створений на основі штучного інтелекту.
Розпочати чат