Відновлення даних ноутбука Packard Bell

Відновлення вашого ноутбука Packard Bell може знадобитися через збої в операційній системі або апаратні помилки. Причинами поломки можуть бути засмічення ноутбука непотрібним або шкідливим програмним забезпеченням, наявність битих секторів жорсткого диска, перегрів материнської плати або відеокарти.

Відновлення даних ноутбука Packard Bell

Що робити у разі поломки ноутбука Packard Bell?

Відновлення даних ноутбука Packard Bell

Способи відновлення працездатності комп'ютера багато в чому схожі з ноутбуком, але є деякі властиві лише комп'ютерам особливості.

Відновіть файли з ноутбука

Шукаєте як відновити файли з ноутбука Packard Bell?

Скористайтеся програмою для відновлення видалених файлів

У випадках, коли файли видалені з Кошика, а стандартними засобами операційної системи їх повернути не вдається, найбільш дієвим способом буде використання програми Hetman Partition Recovery.

Програма для відновлення видалених файлів ноутбука Packard Bell
Інструмент відновлює файли з будь-яких пристроїв, незалежно від причини втрати даних.

Для цього:

  • Завантажте програму, встановіть та запустіть її. Ознайомтеся з можливостями програми та покроковою інструкцією.

  • За промовчанням користувачеві буде запропоновано скористатися Майстром відновлення файлів. Натисніть кнопку «Далі» та вкажіть диск, з якого потрібно відновити файли.

  • Двічі клацніть на диску та оберіть тип аналізу. Вкажіть «Повний аналіз» та чекайте на завершення процесу сканування диска.

  • Після завершення процесу сканування, програма відобразить знайдені файли. Виділіть потрібні файли та натисніть кнопку «Відновити».

  • Оберіть один із запропонованих способів збереження файлів. Не зберігайте відновлені файли на диск, з якого їх видалено – це може їх затерти.

Відновіть файли з Кошика

Перевірте Кошик Windows, можливо ваші видалені файли знаходяться там. Для цього:

  • Перейдіть до Кошика.

  • Знайдіть файл або папку, які потрібно відновити.

  • Клацніть правою кнопкою миші на потрібний елемент і в контекстному меню оберіть Відновити.

Або оберіть файли чи папки, які потрібно відновити, та натисніть на відповідну функцію в меню вікна Кошика: закладка Керування / Відновити виділені елементи.

Відновіть файли з Корзини ноутбука Packard Bell
Меню відновлення файлів з Корзини ноутбука Packard Bell

Відновіть систему ноутбука Packard Bell

Способи відновлення Windows залежать від причини втрати системних файлів, наявності резервної копії даних і т.д.

Запустіть засіб перевірки системних файлів sfc /scannow

За допомогою цієї команди можна відновити системні файли, якщо Windows працює та запускається.

Для цього:

  • У вікні Командного рядка введіть sfc /scannow та натисніть клавішу Enter.

  • Запустіть командний рядок від імені адміністратора.

  • Після відновлення системних файлів, необхідно перезавантажити Windows.

Командна строка ноутбука Packard Bell: sfc /scannow

Способи відновлення Windows залежать від причини втрати системних файлів, наявності резервної копії даних і т.д.

Відновіть Windows з точки відновлення

Увага: відновлення Windows з точки відновлення стосується лише системних та програмних налаштувань операційної системи. Відкат системи видаляє всі програми, які були встановлені після створення точки відновлення, і не поверне видалені раніше файли.

Для повернення Windows до точки відновлення зробіть наступне:

  1. Відкрийте Панель керування / Відновлення / Відкрити функцію відновлення системи, та натисніть Далі.

    Запуск відновлення системи ноутбука Packard Bell
  2. Оберіть потрібну точку зі списку та натисніть Далі.

    Відновлення системи ноутбука Packard Bell
  3. Підтвердіть необхідність повернення та процес запуститься.

    Підтвердження точки відновлення ноутбука Packard Bell

Запустіть Середовище відновлення

Якщо в результаті пошкодження системних файлів операційна система не завантажується, повернути їх допоможе середовище відновлення.

Запустити його можна:

  1. Натиснувши під час запуску комп'ютера клавішу F8;

  2. За допомогою завантажувального диска (чи флешки).

Примітка. Перший варіант можливий лише у тому випадку, якщо під час встановлення операційної системи було створено завантажувальний розділ. Цей розділ створюється системою для її відновлення, та може мати розмір 100 МБ, 350 МБ чи 450 МБ.

Керування дисками на ноутбука Packard Bell
Перейти до перегляду
Как восстановить системные файлы Windows 10, 8, 7 (SFC, DISM)

Как восстановить системные файлы Windows 10, 8, 7 (SFC, DISM)

Запустивши середовище відновлення, оберіть Відновлення системи або Виправити неполадки. Назва пунктів меню може змінюватись в залежності від версії операційної системи та способу запуску Середовища відновлення.

Відновлення роботи ноутбука Packard Bell за допомогою диска відновлення

Щоб відновити роботу ноутбука Packard Bell за допомогою диска відновлення, дотримуйтеся наступної інструкції:

Створіть диск

  1. Перейдіть в Панель керування / Відновлення.

  2. Оберіть Створити диск відновлення.

  3. Вставте диск у привід або підключіть USB флешку.

  4. Оберіть його як місце збереження диска відновлення і створіть його, дотримуючись вказівок системи.

Для створення диска відновлення знадобиться чистий CD/DVD диск або USB-флешка.

Створення диска відновлення ноутбука Packard Bell

Відновлення системи з образу, якщо Windows завантажується

  1. Під’єднайте диск з образом Windows до комп'ютера.

  2. Відкрийте Панель керування / Відновлення

  3. Оберіть пункт меню «Якщо виникли проблеми з ПК, перейдіть до його налаштувань і спробуйте скинути їх».

  4. У розділі "Додаткові варіанти запуску" натисніть кнопку "Перезавантажити зараз".

  5. Після перезавантаження комп'ютера, у запропонованому меню оберіть Виправити неполадки / Додаткові параметри / Відновлення образу системи або Відновлення системи (залежно від бажаного способу відновлення).

  6. Продовжуйте процес відновлення, дотримуючись вказівок майстра і натискаючи кнопку Далі. Подальшу роботу програма здійснить автоматично.

  7. Дочекайтеся закінчення процесу та перезавантажте комп'ютер.

Відновлення системи на панелі керування ноутбука Packard Bell
Особливі варіанти завантаження ноутбука Packard Bell

Відновлення системи з образу, якщо Windows не завантажується

  1. Встановіть у BIOS або UEFI завантаження операційної системи з CD, DVD або USB диска (в залежності від носія інсталяційного диска).

  2. Під’єднайте диск із системою (або підключіть до USB-порту флешку). Перезавантажте комп'ютер.

  3. У запропонованому меню оберіть Виправити неполадки / Додаткові параметри / Відновлення образу системи або Відновлення системи (залежно від бажаного способу відновлення).

  4. Продовжуйте процес відновлення дотримуючись вказівок майстра і натискаючи кнопку Далі. Подальшу роботу програма здійснить автоматично.

  5. Дочекайтеся закінчення процесу та перезавантажте комп'ютер.

Дополнительные параметры ноутбука Packard Bell

Відновіть початковий стан ноутбука Packard Bell

Для відновлення системи на ноутбуці застосовуються ті самі способи, що і для будь-якого іншого настільного комп'ютера. Додатковим варіантом відновлення ноутбука Packard Bell є можливість повернення до заводського стану за допомогою прихованого розділу відновлення, який встановлено виробником.

Примітка. При відновленні заводських налаштувань ноутбука Packard Bell будуть видалені всі дані користувача з системного розділу ноутбука; відформатується системний розділ ноутбука; встановляться всі встановлені виробником програми та додатки.

Для відновлення початкового стану ноутбука:

  1. Запустіть інструмент повернення початкового стану ноутбука.

  2. Оберіть функцію відновлення системи (або початкового стану) із запропонованого меню, та дотримуйтесь усіх вказівок системи.

  3. Дочекайтеся закінчення процесу та перезавантажте комп'ютер.

Примітка. У різних комп'ютерах або ноутбуках це відбувається по-різному. У деяких виробників ця утиліта запускається шляхом натискання однієї або комбінації клавіш під час увімкнення ноутбука, інші здійснюють процес за допомогою власного ПЗ (як правило, попередньо встановленого).

Майстер відновлення ноутбука Packard Bell

Відновлення ноутбука за допомогою прихованого розділу відновлення

Починаючи з Windows 7, під час встановлення операційної системи на комп'ютері крім основних (робочих) розділів, створюються також приховані (системні). Дані розділи не відображені у провіднику, вони доступні лише у Диспетчері дисків. Назва розділів:

  • System Reserved (Зарезервовано системою);

  • Без назви (Розділ відновлення).

Приховані розділи відновлення ноутбука Packard Bell

У розділі System Reserved зберігаються файли конфігурації сховища завантаження (BCD) та завантажувач системи (bootmgr). Таким чином, система захищає завантажувальні файли від перезапису, а також за допомогою цього розділу здійснюється вхід у середовище відновлення системи.

Також, на ноутбуках та комп'ютерах присутній встановлений виробником прихований розділ відновлення ноутбука. За допомогою такого розділу здійснюється повернення ноутбука до заводських налаштувань.

Перейти до перегляду
Как сбросить Windows 10, 8 к исходному состоянию, заводским настройкам с Reset PC

Как сбросить Windows 10, 8 к исходному состоянию, заводским настройкам с Reset PC

Перейти до перегляду
Как сбросить Windows 10, 8 если компьютер или ноутбук не загружаются

Как сбросить Windows 10, 8 если компьютер или ноутбук не загружаются

Відновіть пароль ноутбука

Шукаєте як відновити пароль ноутбука? Існує декілька способів.

Відновіть забутий пароль користувача засобами Windows

Примітка. Перш ніж розпочати відновлення доступу до облікового запису користувача, перевірте підказку, яка знаходиться на екрані привітання поряд із полем введення пароля.

Якщо підказка не допомогла:

  1. Увійдіть до ноутбука за допомогою облікового запису Адміністратора.

  2. Перейдіть до Панелі керування / Облікові записи користувачів.

    Облікові записи користувачів ноутбука Packard Bell
  3. Оберіть Керування іншим обліковим записом.

    Керування обліковими записами ноутбука Packard Bell
  4. Вкажіть потрібний обліковий запис.

    Зміна облікового запису ноутбука Packard Bell
  5. Оберіть Змінити пароль.
  6. Введіть новий пароль та натисніть кнопку Змінити пароль.

    Змінити пароль ноутбука Packard Bell
  7. Вийдіть з облікового запису Адміністратора та увійдіть до свого облікового запису за допомогою нового пароля.

Відновіть пароль вбудованого облікового запису Адміністратора

Якщо доступ до облікового запису локального Адміністратора втрачено, то його необхідно отримати в першу чергу. Для цього:

  1. Запустіть Windows за допомогою інсталяційного диска.

  2. Оберіть команду «Відновлення системи» у першому вікні з кнопкою «Встановити».

  3. Оберіть Виправити неполадки / Додаткові параметри / Командний рядок у наступному вікні.

    Вибір ноутбука Packard Bell
  4. Натисніть пункт Командний рядок.

  5. Наберіть у вікні Командного рядка:

    • move с:windowssystem32utilman.exe с:windowssystem32utilman.bak;

    • copy с:windowssystem32cmd.exe с:windowssystem32utilman.exe.

    Де "С:" - це диск, на якому розташована папка Windows.

    Примітка. Дані команди дозволять відкривати вікно Командного рядка на екрані входу в систему, за допомогою кнопки Спеціальних можливостей або за допомогою клавіш Win + U.

  6. Від’єднайте інсталяційний диск від комп'ютера.

  7. Зупиніть встановлення операційної системи та перезавантажте комп'ютер.

  8. У вікні введення пароля запустіть Командний рядок, обравши меню Спеціальні можливості або натиснувши клавіші Win + U.

  9. Якщо у вікні введення пароля не відображається обліковий запис адміністратора, його необхідно активувати. Для цього використовуйте наступну команду: net user Адміністратор /active:yes, після чого перезавантажте комп'ютер.

  10. Введіть net user для відображення всіх користувачів комп'ютера.

    Командная строка ноутбука Packard Bell: net user
  11. Введіть net user name password. Де name – ім'я користувача, а password – новий пароль. Тобто, для скидання пароля адміністратора та встановлення нового пароля (наприклад - qwerty), у нашому випадку необхідно ввести команду: net user Administrator qwerty.

  12. Перезавантажте комп'ютер і зайдіть в обліковий запис адміністратора використовуючи новий пароль. Після того, як вхід до облікового запису адміністратора Windows виконано, пароль для входу можна змінити в будь-який час за допомогою засобів Windows.

Перепрошивка та відновлення BIOS

Для відновлення BIOS, завантажте прошивку BIOS для вашої моделі ноутбука. Прошивки можна знайти на сайті виробників комп'ютерів, ноутбуків або материнських плат. Перепрошивати BIOS можна із DOS або Windows.

Примітка. Іноді потрібно змінити ім'я файлу прошивки на встановлене виробником значення, для успішного здійснення прошивки.

Перепрошивки BIOS в DOS

  1. Завантажте прошивку BIOS для вашої моделі комп'ютера, розпакуйте її будь-яким архіватором та збережіть на флешку.

  2. Під’єднайте флешку до ноутбука.

  3. Увімкніть комп'ютер або ноутбук за допомогою комбінації клавіш (для кожної моделі ноутбука передбачено своє поєднання клавіш, перегляньте інструкцію для вашої моделі ноутбука). Ось деякі варіанти:Win + Esc; Fn + Esc; Win + B; Fn + B; Win + M; Fn + M; Win + F; Fn + F.

    Потім, не відпускаючи клавіши, натисніть кнопку включення ноутбука.

  4. Дочекайтеся закінчення процесу відновлення BIOS.

Перепрошивка BIOS в Windows

  1. Вимкніть усі працюючі програми на комп'ютері.

  2. Вимкніть всі підключення до мережі та Інтернет.

  3. Зарядіть акумулятор або підключіть живлення.

  4. Від'єднайте всі підключені до комп'ютера пристрої (крім миші).

  5. Запустіть файл прошивки з розширенням .bat (іноді .exe).

  6. Дочекайтеся закінчення процесу прошивки BIOS і перезавантажте комп'ютер.

Якщо у вас виникли питання щодо відновлення файлів з ноутбука ноутбука після видалення, очищення Корзини або перевстановлення Windows, задавайте їх у коментарях!

Моделі ноутбука Packard Bell:

Pre 286 Machines

  • PB-500 (8088);
  • PB-8810 (8088);
  • 486;
  • 486 CD/33;
  • 486 CD/50;
  • 486 SX-33 H2;
  • 486 DX2-66 HW;

Axcel

  • Axcel 251CD Plus;
  • Axcel 1103 SL;
  • Axcel 1707D;
  • Axcel 1728 D;
  • Axcel 1602D;

Executive

  • Executive 8707 D;
  • Executive 403;
  • Executive 405;
  • Executive 560;
  • Executive 590T;

Force

  • Force 107;
  • Force 820 FE;
  • Force 2738 D/4;
  • Force 2742 T/4;
  • Force 486SX* (True model name unknown);
  • Force 50CD;
  • Force 443CD;
  • Force 482CDT;
  • Force 860CD;
  • Force 872CDT;
  • Force 1998CDT;
  • Force 1999CDT;
  • Force 4650;

Legend

  • Legend 2000 Multi-Media*;
  • Legend 2CD;
  • Legend 230*;
  • Legend 233;
  • Legend 233 Plus;
  • Legend 610;
  • Legend 10CD;
  • Legend 12CD;
  • Legend 18CD*;
  • Legend 20CD*;
  • Legend 100CD;
  • Legend 110CDT;
  • Legend 105CD;
  • Legend 201CD;
  • Legend 204CD;
  • Legend 300CD;
  • Legend 322CDT;
  • Legend 401CD;
  • Legend 402CD*;
  • Legend 403CD;
  • Legend 406CD*;
  • Legend 408CD;
  • Legend 409CDT;
  • Legend 410CD;
  • Legend 418CD;
  • Legend 423CDT;
  • Legend 430H*;
  • Legend 436CDT;
  • Legend 600X;
  • Legend 747MT;
  • Legend 812CD;
  • Legend 814CD*;
  • Legend 818CDT*;
  • Legend 822CDT*;
  • Legend 823CDT;
  • Legend 824CDT;
  • Legend 994CDT;
  • Legend 1824CDT;
  • Legend 1990CDT;
  • Legend 833DX;
  • Legend 2051;
  • Legend 2052*;
  • Legend 3304S;
  • Legend 2440;
  • Legend 3540*;
  • Legend 3550*;
  • Legend 4610;
  • Legend 4670;
  • Legend 5000;
  • Legend 5385z;
  • Legend Elite;
  • Legend Elite 4705 D;
  • Legend x Supreme;
  • Legend 117 Supreme*;
  • Legend 760 Supreme*;
  • Legend 790 Supreme;
  • Legend 60CD Supreme;
  • Legend 70CD Supreme*;
  • Legend 106CDT Supreme;
  • Legend 108CDT Supreme;
  • Legend 130CD Supreme*;
  • Legend 1510 Supreme*;
  • Legend 1520 Supreme;

Legend Supreme;

  • Legend Supreme 1125;
  • Legend Supreme 1600;
  • Legend Supreme 1605;
  • Legend Supreme 1610;
  • Legend Supreme 1611 NS;
  • Legend Supreme 1612;
  • Legend Supreme 1620;
  • Legend Supreme 1700;
  • Legend Supreme 1710;
  • Legend Supreme 1730;
  • Legend Supreme 1810*;
  • Legend Supreme 1905;

Multi-Media

  • Legend 2000 Multi-Media);

Multimedia

  • Multimedia 70106D;
  • Multimedia 70157C;
  • Multimedia 70159D;
  • Multimedia Corner 90 (C90);
  • Multimedia 550;
  • Multimedia 730;
  • Multimedia 820*;
  • Multimedia C75;
  • Multimedia C110;
  • Multimedia C111;
  • Multimedia C115;
  • Multimedia C115A;
  • Multimedia D130;
  • Multimedia D131;
  • Multimedia D135*;
  • Multimedia D136;
  • Multimedia D141 NS;
  • Multimedia D142 NS;
  • Multimedia D160;
  • Multimedia E140;
  • Multimedia E152;
  • Multimedia E153;
  • Multimedia E154;
  • Multimedia E155;
  • Multimedia E156;
  • Multimedia E158;
  • Multimedia F170*;
  • Multimedia F173;
  • Multimedia F175;
  • Multimedia F177;
  • Multimedia J178;
  • Multimedia J179;
  • Multimedia J180 NS;
  • Multimedia J185 NS;
  • Multimedia L190*;
  • Multimedia L191;
  • Multimedia L192 NS;
  • Multimedia L195;
  • Multimedia L197;
  • Multimedia L197+;
  • Multimedia L198;
  • Multimedia L199;
  • Multimedia M400;
  • Multimedia M402;
  • Multimedia M403;
  • Multimedia M404;
  • Multimedia M415*;
  • Multimedia R500;
  • Multimedia R501*;
  • Multimedia R504;
  • Multimedia R506;
  • Multimedia R507;
  • Multimedia R510;
  • Multimedia R515*;
  • Multimedia S600;
  • Multimedia S605;
  • Multimedia S606*;
  • Multimedia S610;
  • Multimedia S615;
  • Multimedia S616;
  • Multimedia S618;
  • Multimedia S620;
  • Multimedia V134*;

Other Models

  • The Microsoft Station;

PB

  • PB 23;
  • PB 486 CD;
  • PB 610;
  • PB 1666CD;
  • PB 1750CDT*;
  • PB 2951;
  • PB 2900;
  • PB 2990*;
  • PB 4240*;
  • PB 5330*;
  • PB 7201S;
  • PB 7705 D;
  • PB (Laptop);
  • PB286LP;
  • PB286LP/40;

Pack-Mate

  • Pack-Mate II (286);
  • Pack-Mate 1950;
  • Pack-Mate 3000CD;
  • Pack-Mate 3980CD;
  • Pack-Mate 3987CD*;
  • Pack-Mate 4990CD;
  • Pack-Mate 6419CD;
  • Pack-Mate 6540CD;
  • Pack-Mate PMX220;
  • Pack-Mate 7130;
  • Pack-Mate 7135;
  • Pack-Mate 7240;
  • Pack-Mate 7415;
  • Pack-Mate 7416;
  • Pack-Mate 7530;
  • Pack-Mate 7540;
  • Pack-Mate 7580;
  • Pack-Mate 7590;
  • Pack-Mate 7600;
  • Pack-Mate 7660;
  • Pack-Mate 7661;
  • Pack-Mate 7670;
  • Pack-Mate 7680;
  • Pack-Mate 7715EX;
  • Pack-Mate 7725;
  • Pack-Mate 7745;
  • Pack-Mate 7745+;
  • Pack-Mate 7746;
  • Pack-Mate 7755;
  • Pack-Mate 7820 NS;
  • Pack-Mate 7835;
  • Pack-Mate 7900;

Platinum

  • Platinum I*;
  • Platinum III;
  • Platinum X;
  • Platinum XI;
  • Platinum XXI;
  • Platinum 40*;
  • Platinum 55*;
  • Platinum 60;
  • Platinum 61;
  • Platinum 65;
  • Platinum 70;
  • Platinum 2010;
  • Platinum 2010X;
  • Platinum 2015;
  • Platinum 2015X NS;
  • Platinum 2016;
  • Platinum 2018;
  • Platinum 2019;
  • Platinum 2220;
  • Platinum 2240*;
  • Platinum 2250X NS;
  • Platinum 2260;
  • Platinum 2280;
  • Platinum 3000;
  • Platinum 3100;
  • Platinum 4000;
  • Platinum 4400;
  • Platinum 5100;

Platinum Supreme

  • Platinum Supreme 1660;
  • Platinum Supreme 1665*;
  • Platinum Supreme 1670;
  • Platinum Supreme 1680;
  • Platinum Supreme 1740;
  • Platinum Supreme 1850;
  • Platinum Supreme 1890;

Platinum Pro

  • Platinum Pro 650;
  • Platinum Pro 750;
  • Platinum Pro 755;

Pro

  • Pro 66TV Multimedia Computer (Another rare black model);
  • Pro Supreme;
  • Pro 65CD Supreme (Rare Black model);

Statesman

  • Statesman 810410;
  • Statesman Plus 810415;

Spectria

  • Spectria 610 AN;
  • Spectria 9012*;

EasyNote

  • EasyNote 3612c;
  • EasyNote 4012c;

Зворотній зв'язок

Ми будемо раді відповісти на будь-яке питання в коментарях!

Коментарі (1)

  • Hetman Software: Data Recovery
    Hetman Software: Data Recovery 18.12.2019 12:59 #
    Якщо у вас є питання по відновленню файлів з ноутбука Packard Bell або інших виробників, після видалення, форматування або скидання до заводських налаштувань, задавайте їх у коментарях!
Опублікувати коментар
User
Залиште відповідь
Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов’язкові поля позначені *

Valery Martyshko

Автор: Valery Martyshko, Технічний письменник

Автор, перекладач та технічний спеціаліст компанії Hetman Software. Має майже десятирічний досвід роботи в IT сфері, який охоплює різні галузі: від ПК з Windows та мобільних пристроїв, до фото та відео обладнання, сигналізацій та систем відеоспостереження, і т.д. Окрім іншого, є також спеціалістом по Android, Windows та Microsoft Office. Є експертом в області відновлення даних, файлових систем, пристроїв зберігання даних, RAID масивів.

Vladyslav Kupriyenko

Редактор: Vladyslav Kupriyenko, Технічний письменник

Редактор статей блогу, автор та ведучий рубрики на YouTube каналі компанії Hetman Software. За освітою: спеціаліст з обслуговування комп’ютерних систем та мереж, вивчав розробку програмного забезпечення. Має досвід роботи в IT сфері, який охоплює різні галузі: адміністрування комп’ютерної мережі та обладнання, контроль та підтримка роботи Інтернет, офісних та спеціалізованих програм. Є фахівцем в області відновлення даних, файлових систем та пристроїв зберігання даних.

Поділися

Питання та відповіді

  • 📀 Програма відновить дані після перевстановлення Windows або скидання комп'ютера до початкового стану?

    Утиліта розроблена для відновлення даних з видалених розділів і заново розбитих на розділи дисків. Виконайте наступні кроки:

    1. Припиніть установку Windows або процес скидання до початкового стану.
    2. Підключіть диск до іншого комп'ютера, якщо ви не можете завантажити операційну систему.
    3. Виконайте 'Повний аналіз' всього фізичного пристрою, щоб повернути дані з раніше видалених розділів.
  • 🖥️ Чи можна отримати доступ до файлів на віртуальному жорсткому диску VMware, Hyper-V, VirtualBox?

    Для підключення дисків *.vmdk, *.vhdx, *.vdi використовуйте меню Сервіс - Монтувати диск.

    Після підключення ви можете вибрати цей диск в програмі, для аналізу та відновлення даних.

  • 💽 В папці Мій комп'ютер не відображається жорсткий диск або зовнішній USB-диск. Як скопіювати файли?

    Програма може проаналізувати збійний пристрій, який відсутній в Провіднику Windows.

    Список фізичних пристроїв розташовано під списком логічних розділів. Виберіть ваш диск і дочекайтеся закінчення аналізу.

  • ⌛ Якщо я заплачу за програму зараз, скільки часу пройде перш ніж я отримаю свої реєстраційні дані?

    Це залежить від способу оплати, який ви використовуєте. Якщо ви сплачуєте онлайн за допомогою своєї кредитної картки або PayPal, ви отримаєте реєстраційний ключ відразу після оплати.

  • 💯 Які фактори успішного відновлення даних?

    Для успішного відновлення даних потрібно відмовитися від використання пристрою до повного повернення необхідних файлів.

    Якщо це зовнішній накопичувач, карта пам'яті або флешка, тоді підключіть його до ПК та проаналізуйте за допомогою програми.

    Якщо дані видалено в результаті форматування системного диска, скидання системи або перевстановлення Windows, то припиніть подальше встановлення системи та програм. Підключіть диск до іншого комп’ютера та виконайте відновлення.

    Відновлені файли потрібно зберегти на іншому диску.

  • ⏱️ Скільки часу потрібно, щоб відновити мої дані?

    Відновлення даних може займати тривалий час в разі роботи з диском розміром більше 1 терабайта. Збійні диски також можуть довго скануватися. Однак в більшості випадків відновлення займає менше 30 хвилин.

Вас вітає асистент Hetman Software створений на основі штучного інтелекту.
Розпочати чат